*Kaman'MANWAI* -カルメン
第1次開blog,請大家多多支持!!>w<"
2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


8-9-2007 分類: 未分類

今日又係10點去寶林體育館到練排球..

好悶呀..得個miss,又唔識得吹水!!

唉..到左1點練完啦~..要勁快沖涼!!

2點要返到中學..到左1點40分..

我地先去到食野..返到中學啦!

我地2點10分先到..點知係玩d低b野!!

..唔怪得知d排球師姐話唔返啦..- -"

我對左呀sir講d佢覺得唔好既野!!

佢叫我去第2邊係咁話我..勁鬼無奈囉!!

佢平時打波咪又係咁對我地...-3-"

我就唔玩低b野啦,去左排球會到坐左2粒鐘..= ="

跟住去左小方住個到..勁遠!!

d路又難行..我隻腳又勁痛*..

唉..早知唔去佢個邊啦!

我地又去左新都到休息..

虫虫去左還慢畫,我地去左打波..

又見到琴日個個男仔*..

佢對虫虫講睇車..唔知佢想講咩囉"

跟住又到我去慧安園到還慢畫*..

又去左我屋企留下玩左陣..

又見個男仔啦..唔知點解*..

佢問我地做咩咁耐都未返"

佢叫我到地快d返屋企!!

佢話今日多左好多警察*..

佢仲話手機上台轉去3啦,多d人用!!..-0-"

..點解呢,我全家都用people嫁wo!!

轉黎有咩用呀..-0-"虫虫,游魚都係用people嫁啦!!

唔想轉wo..不如你轉去people仲好..= ="

玩到8點30分..就返左去屋企lu*..

 

 

 



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


唔洗返學*.. 愉快 分類: 未分類

今日又唔洗返學!!

又同虫虫,呀游去游水!!

呀游唔識游水,笑死!!

不過都好好玩,呀朱要去影相相!!

所以冇黎,好小人係游泳池!!

因為你地都返曬學,哈哈*..

呀游之前黎個時又話唔係幾想去!!

黎到,佢又話想夜場都游*..

虫虫話唔得,我地話聽日先!!

佢又話聽日佢老豆唔俾*..

我就2日都得..唔知佢地想點!?

最後我地游到5點就走左!!

呀游返左屋企,我同虫虫去左食野!!

食完又去左我屋企拎慢畫去新都還!!

又去左慧安借..haha"

返到屋企勁想訓!!!

就係咁11點就zzz!!

聽日我要2點返學玩d低b遊戲..-0-"

 

 



2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


冇野做.. 滿足 分類: 未分類

今日唔洗返學..正*..

我間學校話咩10周年校慶籌備日wo..

唔洗返2日...=]

我仲諗住出街嫁*..

但係冇人打電話俾我..- -"

今日本來要還慢畫嫁!!

但係我唔記得左呀...-0-"

唉..又要罰$*...慘!!

..到左4點我睇下手機..

虫虫1點幾個時SD過SMS俾我..

問我今日想去邊!?

...-0-"我..我..我..呆曬!!

唉..係自己攪到冇得出街*..

算..就係咁今日就係咁過左一日*..

聽日又唔洗返學..3點幾先訓!!

 



kamanisme
暱稱: *Karman'MANWAI* -カルメン
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-04-06
發燒..點算!?
前日,,今日 =]
...問題>>
羨慕..
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 116
今日人氣: 3
累積人氣: 4062
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed