今天如常上學
fu look好麻煩 正PK
因為要練番結他所以剪短左左手D指甲
本來個個都話好似整左水晶甲咁 但係我剪短左啦啊啊啊啊啊/口\
唔捨得Orz
無心上學
p.s.music player搞好左 幫我HAL仔賣廣告
大家不妨停一停個player等佢load好聽下=w=
以上=ryuu=