KAMO:):):)
kamo1314
暱稱: "×[[﹏kamo|||■
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-04
2010-05-02
2010-04-29
2010-04-29
2010-04-24
文章分類
全部 (973)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
'
日誌統計
文章總數: 973
留言總數: 334
今日人氣: 18
累積人氣: 28444
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26 分類: 未分類

想不到竟在高團分享了。

到底最近我在做甚麼?
忙碌的背後,我知道自己在做甚麼嗎?
我不知道。

su,提團,高團給我很多嘗試的機會,
只是這些都是我想要的嗎?

su訂飯件事處理得唔好,
細路仔嘈又處理得唔好,
高團少人返又唔知點處理好,
屋企發生事就根本無辦法去處理,
讀書又差左好多,
就連今日夜晚relay個陣都跑得唔好,
好似樣樣野都做得唔好咁,
我到底係到做緊d咩

我樣樣野都想做得好
但係就根本無樣野做得好
其實好大壓力
我唔知我可以點發洩
發洩都無用
之後都係要對住同樣既事

其實我都想咩都唔洗理
咩都唔洗做
剩係做返一個普通既中學生
然之後
可以做一個普通既團友
做俾人關心個個
一日咁多就夠

因為真係好攰好攰

 

我連周翠珊最後一次講道我都聽唔到

呢篇日記好多負能量
其實我都唔想

 

我要安靜
知你是神