想不到竟在高團分享了。
到底最近我在做甚麼?
忙碌的背後,我知道自己在做甚麼嗎?
我不知道。
su,提團,高團給我很多嘗試的機會,
只是這些都是我想要的嗎?
su訂飯件事處理得唔好,
細路仔嘈又處理得唔好,
高團少人返又唔知點處理好,
屋企發生事就根本無辦法去處理,
讀書又差左好多,
就連今日夜晚relay個陣都跑得唔好,
好似樣樣野都做得唔好咁,
我到底係到做緊d咩
我樣樣野都想做得好
但係就根本無樣野做得好
其實好大壓力
我唔知我可以點發洩
發洩都無用
之後都係要對住同樣既事
其實我都想咩都唔洗理
咩都唔洗做
剩係做返一個普通既中學生
然之後
可以做一個普通既團友
做俾人關心個個
一日咁多就夠
因為真係好攰好攰
我連周翠珊最後一次講道我都聽唔到
呢篇日記好多負能量
其實我都唔想
我要安靜
知你是神
|