腦海中盡是問句, 我不明白,我不明白。 點解你總要係我面前扮到另外一個樣? 我唔明.. 我好唔明.. 你可唔可以同我講點解。 nonsense. 我唔係蠢ga...
我唔明白學校點揀人 唔係跟成績 唔係跟leadership 咁係跟咩? 我唔明 我剩係想知個原因 可唔可以同我講點解 我唔明 我更加唔据 無公平
唉 心情好差