Around the word~!!
牙神部屋!
kamwai
暱稱: 偉
性別: 男
國家: 香港
最新文章
実はは楽私しくありません ...
2008-12-21
21
莫名其妙
致...空手道的師兄弟姊...
訪客留言
oakley sungl... (ninest123)
網站連結
my photos
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 17 日  星期四 晴天
休息一天

今日真係好累,起身之後返唔到工..........唯有打電話出去同佢地請假.....

訓到一點幾起身..........之後食野,之後開電腦睇野,聽歌.....

薯仔今日好乖咁訓係我腳邊,好乖~~

之後亞賢亞穎黎左食~

之後咁就一日啦~!

刊登時間︰2006-08-18 10:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 8 月 13 日  星期日 晴天
大眾踩單車交野上!! 愉快

今日同亞華~亞鋒~珊珊去左踩單車~

沙田踩到大尾篤!!!!再踩到大埔交車~11點踩到6點半~

之後我地去左食m記,之後上左我屋企玩薯仔~之後咁就一日~勁好玩呀!!!

諗返起我原來係同佢地第一次踩單車~原來大家都係高手!!亞華佢架車好好踩~好快!好好玩!!

又係問卷調查既時候~

今次都係比冰姐點左相~!

必須發表1篇文章將所有愛的問題都答出來..
(問題請看指名你的那位朋友的XG)
寫完所有愛的問題後..請點名給你的朋友繼續 下去
注意!!! 被點名的人不能重覆~

點我的人::::: 冰

填寫日期:::::13/8/2006

愛的音樂:::::周杰倫~之後多數都鐘意聽d慢歌~但係rock既歌我都岩
愛的店鋪:::::哈哈~士多呀~因為士多一行入去我就諗起細個我老豆放工帶我去士多買野食~!!
愛的顏色:::::銀~藍
愛的個性:::::靜~
愛的口頭蟬:::::唔好死呀~點情況!?我無辜架喎~
愛的習慣:::::每日坐車返工時候,一定聽mp3~唔聽就好唔自在~!....聽到鐘意既歌就不為意跟著唱!
愛的季節:::::秋冬!
愛的女仔:::::呢個唔講
愛的甜食:::::雪糕
愛的男仔:::::亞文(如果我係女仔的話!!)
愛的節日:::::中秋~聖誕節
愛的香水:::::冇
愛的運動:::::桌球~車~釣魚~war game~單車~跑步!
愛的定義:::::互相信任,千萬唔好做出今大家接受不到的事!例如.....了鼻屎!
愛我的人:::::大佬~大嫂~老豆子~老媽子~亞冰~亞賢~亞穎~華仔~亞耀~亞業~亞華~亞鋒~家偉~亞文~亞麒~
愛過我的人:::::好多呀!!呢個真係好多!!你知架!!哈哈!!
愛人的代價:::::下....真心!!一定係真心!!

點比:亞冰~亞妹~老表~and有睇我日記既都可以做!

刊登時間︰2006-08-14 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 8 月 10 日  星期四 雨天
2006-08-10

放工同亞賢亞穎睇左"龍虎門".............唔好睇

之後上佢車,發現架車好有問題,原來條友仔入左鬼油........

攪到架車又噴白煙,又跌轉數.........攪左好耐都攪唔點..........黑仔.......

刊登時間︰2006-08-10 12:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 8 月 9 日  星期三 晴天
意想不到.....

今日原本好累,返到屋企唔夠1分鐘,接到亞華電話....叫我上亞冰屋企食飯....開頭有d唔知點好....但係佢地話唔緊要...因為好齊人~

好啦~~咁就上去啦~但係就唔見佢亞媽係度...但係就真係好多人....有亞華"亞峰等等...真係好齊人~見到亞冰佢2個細路妹真係好得意~~佢地仲認得我呀!!真係好耐冇見過佢地呀~~

之後食食下飯佢亞媽返到黎!!有d唔好意思.......

但佢就真係好好笑容,仲叫我食多d呀~~之後食飽同惠惠(冰細妹)玩~~哈哈~佢真係好得意呀~~

之後唔知點樣同亞冰個媽傾計,傾左好多野~~

到12點左右我地成班走晒落下面傾,傾一陣亞峰駛左架車上黎,叫我開車....之後全部人又上晒黎~~不停係下面兜圈!佢部野好爽呀~~

刊登時間︰2006-08-09 01:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 8 月 7 日  星期一 晴天
今天是鬼門關大開既日子呀!!

原本今日諗著同亞賢佢地去睇龍虎門,但係就變左同2哥,悠悠,悠悠個表姐,華仔,亞賢,亞穎佢地去左燒野食

去到都差唔多8點幾,燒左冇耐我地竟然講鬼古!!!

尤於今日既日子關係,加上有人驚所以我地轉左講笑話...........但尤於之前講既野真係幾恐怖.........大家都好似笑唔出....................成個山又得我地班人.......之後仲有好多大狗圍我地........

刊登時間︰2006-08-07 01:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]