Around the word~!!
牙神部屋!
kamwai
暱稱: 偉
性別: 男
國家: 香港
最新文章
実はは楽私しくありません ...
2008-12-21
21
莫名其妙
致...空手道的師兄弟姊...
訪客留言
oakley sungl... (ninest123)
網站連結
my photos
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四 雨天
pass!!

今日係落大雨既情況底下,終於pass左啦!!!

車牌終於比我考到!!太好喇!!真係太好喇!!!

刊登時間︰2006-07-27 11:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 17 日  星期一 陰天
so sorry!

原來今日係我靚靚妹妹,詠詩既生日.但係做亞哥既我竟然唔記得左...sorry

但係我真係太多野做啦,多到唔記得左...但呢d唔係借口...我唔配做你亞哥呀真係!!

係度祝你生日快樂啦!!唔好嬲我呀!!

刊登時間︰2006-07-17 11:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 4 日  星期二 晴天
如果我有事 無奈

今日起身洗面既時候,突然間眼前一黑,隻耳仔只聽到wing wing聲....好驚!ja克腳軟坐左係地下.....到我可以企既時候仲係好暈.........行左出去同老豆講咩事........佢話我面好青,當時我隻眼仲係好黑,睇唔到咩野,耳仔仲wing wing地!訓左係沙化到好耐,到自己行得度,睇得番野既時候個頭好庳......對上一次係中三既時侯,但係上一次冇咁長時間......好辛苦.....

坐左一陣諗過不如唔好返工,但係真係太多野做,仲有請假冇錢,所以睇完醫生就ja刻返工...

返到去個人"好迷".....家偉都冇叫我唔好做咁多野,佢叫我坐埋一面.但係真係太辛苦,係公司訓左好耐....

食完飯個人好返好多.

放工返左屋企勁訓.......無啦啦而加醒左......好夜...廳一個人都冇~

但好奇怪,點解我冇同人講我今日有d咁既事....但就好多人打黎問候我,係度同你地呢班咁好既"老死"講一聲!!"要你地擔心唔好意思!!"

但係原來我岩岩過左試用期係有錢架.....

 

刊登時間︰2006-07-04 12:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 1 日  星期六 晴天
我們這幾年沒有了的日子

今日係7月1日回歸放假,同大哥,2哥,大嫂,悠悠,華仔,亞穎,亞賢去左流浮山釣魚燒野食.

下午5點出門口,去到6∼7點,釣左好多魚,仲有d牛柳真係好正!

同2佬傾左佢既問題,知道佢件事仲未解決,心裡有點不安...

最好笑我地3個中條大魚,釣到手軟冇∼輪流釣果一條魚!就憑我地3兄弟既合力!釣到條6∼8斤既鱸魚!正!

之後我地飲酒∼記憶中好似第一次同2個亞哥咁樣飲酒吹水!真係好難得∼

玩到凌晨4點幾我地就走人,返到屋企成5點幾,6點先沖涼訓覺!

刊登時間︰2006-07-02 04:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 18 日  星期日 晴天
父親節

今日同亞華般屋,攪左大朝早~般完佢同佢女朋友要返工~之後我同亞鋒,珊珊食飯,之後我提議上我屋企玩狗仔,之後佢地上左黎2個鐘度就走左lu~~

今日係父親節,唔小仔女都會出街同父親食飯,我都唔例外,我地一行5人去左荃灣食飯,坐低之後叫左好多野食,食食下我發現我隔離抬有一家3口,佢地個女都可能有5~6歲,但3個人........只不過食一碟焗豬扒飯..........以今日既日子,加上我地呢抬,佢地一家人好像好慘.....但想想?他們可能以經很開心~點解??可以在這天一家人食飯真係好難得!!但有d做子女的!!有冇真係陪過自己父親渡過今天????我覺得我爸爸真係永遠唔會餓到我~由細到大老豆都係比最好既我地4個,更好多人講佢最錫既係我........有時做子女既我地係咪應該諗下佢地呢?

可能有些父親會給予一個唔愉快既童年比自己既子女,但至少,我老豆冇,係度多謝老豆給予我19年既健康,快樂!!!!父親節快樂!!

刊登時間︰2006-06-19 12:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]