|
|
| 2007 年 2 月 17 日 星期六 |
 | |
新年啦!!~~  |
新年啦!!~~今晚約左亞鋒,珊珊,亞冰,一齊行年宵
但係亞冰同珊珊收工後好累,冇行到年宵.....我地4個只好食個晚飯,之後佢地上左我屋企拜年~
返到屋企,11點幾~亞薯仔見到冰姐,好鬼熱情湧埋去~~哈哈~~我又放低緊你地d手袋~~救你唔到呀~sorry!!~~哈哈
之後我地就開始每年一度既"賭王之王爭奪戰",之後經過一輪大戰後....我都係得個吉,玩到4點幾佢地就走左lu!~
|
| 刊登時間︰2007-04-01 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 2 月 5 日 星期一 |
 | |
感冒  |
呢3日都感冒,仲發燒tim........3日都冇返工,睇左3次醫生......尋日仲諗著入院tim......
連琳表姐既婚禮都去唔到,好慘........
點解我今年好似咁易病咁既??? |
| 刊登時間︰2007-02-05 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 26 日 星期二 |
 | |
| 2006-12-26 |
今日過得好開心,真的!!真的好開心!!
心願尚算完成!但卻決定放棄~
但係今日所發生既所有事我一定唔會忘記!
|
| 刊登時間︰2006-12-26 03:30 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 9 日 星期六 |
 | |
| 冰生日 |
今日係冰生日!!生日快樂!!!~~不過今年陪唔到你lu~~
放左工同亞賢佢地食飯,食完8點半度,自己渣左佢架車去打機~
打到10點鐘,原來佢d fd 約左同佢慶祝~咁算啦~~你玩開心d啦~~
一條友渣著架車周圍去,冇野攪~~夜晚開天窗渣車好爽呀~~涼快!!!
去左搵文少兜兜風~吹吹水,吹吹下見到有人車撞車~~慘慘!!
返到屋企比返條車匙亞賢,之後見到佢打緊電腦game"1942",玩到而加仲玩緊!!~~而加入返房再玩過!!~~ |
| 刊登時間︰2006-12-10 02:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 26 日 星期日 |
 | |
| 再見6座26樓A!! |
今日星期日,原本諗著係屋企抖下~休息下~
但係今日要幫亞文搬屋,冇計~謂左兄弟頂梗上~
10點起左身,玩左陣電腦,聽左陣歌~就出左門口喇!~
去到藍澄灣~等佢地拜完神~攪下呢樣攪下果樣~就返左美景執野.
3條友執執下~見到我送比亞文把日本刀~仲係好新呀!!渣上手武左兩下!~好玩!~
之後執執下~亞文推左架電單車出黎問我要唔要~我要左~但係我講明會比人~佢話我同佢係兄弟~冇所謂!!
之後執好晒野,架大車黎左~上晒d野~就搬過藍澄灣喇~~
之後又再搬搬搬!!再搬搬搬!!攪到4點幾5點~~成日都未食過野~~就返左屋企喇!~好肚餓.....
仲有仲有!!美景花園6座26樓A,呢個地方比左幾多回憶大家,試過係果到開P,試過上去同大家講大家想講既心事~試過一之飲醉,比人由咖啡灣扶左返去訓,果晚仲比亞文打左一拲!~
美景花園6座26樓A!!!再見!
|
| 刊登時間︰2006-11-26 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|