|
2008 年 2 月 4 日 星期一  |
| 2008-02-04 |
分類: 未分類 |
嘩!我成個月冇打過日記嫁啦
冇辦法啦!
要會考啦仲邊有咁多時間同心情去打日記牙
過多兩日就係新年啦
可以收利是
有錢入戶口喇
哈哈哈哈
我要換電話牙
我講左好多次嫁喇
同你分開左差唔多兩個月但係我仲未忘記你
你真係改變左我好多
你係唯一一個令我咁難忘記的一個人
雖然不能開開心心咁一齊
但係可以同你開開心心做朋友分擔下你既野
我都好開心
喜歡一個人唔代表一要一齊
只要你開心既我就開心
下年我可能不能返黎sbc
但你同我既回憶會一直留係我心中
因為真係好深刻
多謝你份禮物牙
我真係好喜歡
le份禮物係我收過咁多份禮物我最喜歡的一份
你份禮物仲搞到我病左添
哈哈
|
|
|