|
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
| 2008-01-06 |
分類: 未分類 |
琴晚好夜先訓
搞到今日十一點先起身
嬤嬤去左旅行
所以自己煮野食同爺爺食
煮左個瘦肉粥
食飽飽之後去左溫書
daddy問我去唔去睇戲
打俾叔叔問他俾唔俾去睇
結果他話如果你讀完書就去
立刻好專心溫書
跟住三點幾就沖涼換衫換拾返好個樣
四點鐘出門口
十五分鐘去到觀塘
買票之後去左吉野家食左少少野
行左陣夠鐘入場
入場去到完場都係度同你sms
不過我一心可二用
套戲都ok好睇
唔知點解有人話一de都唔好睇
好耐冇打過golf好想打
搵日約人去打golf先睇下自己有冇退步先
|
|
|