琴晚好早訓左因為好支力
今日十點先起身
食完早餐之後溫左陣書
點幾去左學琴
嘩....唔知係未大耐冇彈過琴
退步哂!俾老師鬧
下.....
返左屋企沖涼之後又出左佐敦學劍擊
真係想死
冇學幾個禮拜姐
係唔係退步成咁
唔得
我一定要努力返