Swka的小日誌
吾乃動漫迷,正太+帥哥控,宅女-Swka
karen6d
暱稱: ``Swka=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
注意~
打日誌了~~~~~~
那個..........
新年快樂的說
這個聖誕毫不快樂!
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 34
今日人氣: 1
累積人氣: 1802
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


囧囧的事a0a`` 分類: 未分類

先說那個囧囧的事吧"
比我看了她們在嘈"
是誰我不說了"
她們是因為一個{呠}字"嘈起來"
以下是我的回覆"有一句刪了"
{{囧!- -"人家跟你這個{呠}字"
你便跟別人嘈"一點也不值得"一個字姐"
死物黎嫁啵"都要嘈?!"每一個人都有佢既自由"
佢鍾意講咩米講咩"你管到咩?!"
呢個世界只係你比人跟過?!"我冇咩?!"佢都冇"係米咁?!"
得你有姐"我地冇既"我地比人跟過"雖然會嬲"
但冇同人嘈L0"仲有"法律上冇講過唔可以跟人"
如果個個都同人嘈"呢個世界就唔會和平"
大家都唔開心"咁樣會好咩?!"唉"你地諗下啦
(p.s:我沒有幫任何一方"因為2個都有錯"你地自己諗清楚佢")}}
講真我係不小心看到的"所以2方也沒幫"
-----------關於跑0nilne的事-------------
我不再玩了"結果"在8月8日也沒結婚了"
--------------------------------------------
動漫介紹明天才說吧"
可是"明天我會不會掛住看動漫而沒寫呢?!"
囧囧唷"今天要說的是那麼多了"
我要睡了"閉閉呢"



2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


開開開....開始不開心了/__\ 分類: 未分類

不知道甚麼...我開始不再開心,,
是否要踏進中學而不開心,,
還是跟小魔吵架而不開心,,
可能,,要同6d的同學們離開,,才不開心呢m(_"_)m
我現在已經擁有了很多東西,,為甚麼還要不開心...
我已經有了nDs啦,,還不開心啦m(_"_)m
為甚麼...為甚麼...為甚麼...為甚麼啦!

可能,,真的是為了朋友而不開心啦
近幾天也有同學來我家啦,,還玩得很快樂的呢
小魔,,抱歉啦m(_"_)m,,我真的不知道我做了甚麼,,
你說我重色輕友,,他是我的朋友呀,,不是色啦...
我只是想up Lv..難道不能嗎/__\!

真的要讀中學了嗎/__\!
我真的不想呀!我很掛念雨川的一草一木,,
老師,,還有6d的同學,,我真的真的不想離開他們!!
我在雨川也讀了6年,,6年呀!!話長不長?!當然很長啦-__-!
我真的真的真的很掛念他們/__\!

現在到賞圖的時間,,希望各位能給我一點Cm,,謝m(_"_)m

<很久的呢-_-!還很差- -



 



2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


嗯,,, 分類: 未分類

嗨@0@!大家好=]
我成日都冇上黎唷``
講反d近況比大家聽先=]

我係7月10日做左好多野@v@!
首先,,放榜啵@0@!
入左CCH呢@v@!好開心=]
之後,,去左飛髮@0@!
仲換埋眼鏡=]
佢冇啦啦幫我電直d頭髮@0@!(我想電直好耐了)
好開心=]
ThEn,,去左契媽屋企@0@`
我玩佢果仔個nDs @0@"
好想要nDs唷~"~

7月11日,,
契媽果老公-__-!
冇啦啦打比我問我LiKe咩色啵@0@?!(我話白色)
 之後仲打比我呀爸,,講佢買白色nDs,,叫呀爸買比佢,,佢比反錢
(因為呀爸知有道有1300Ge nDs)

今日,,見呀爸間房有nDs  @0@!
之後,,佢反工攞走左@0@?!

我好想要呀@0@!!
唔知係唔係比我ge呢~"~
呀媽同呀哥話未必係比我t3t!
但係,,佢冇啦啦問我LiKe咩色做咩呢~"~
呀哥話如果佢真係比你,,佢都9月先比啦~__~!
可憐,,想要nDs好難唷/__\!
我而家又想要300點,,又想要nDs唷/3\!
300點/__\!!nDs/__\!!!

我近排整左d BaN
比大家see下@0@!
<<MiX BaN唷@0@!
 <<好多BrusH @0@!
<<小水滴@0@!




 



2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


嗯...快要離開了... 分類: 未分類

嗯,,,7月份了耶...
很快,,真的很快耶-__-!!
要畢業了=[
我想說說班裡的26位同學,,

1號":佢呀-口-!唔係好想同佢玩囉=__=!!樣的問題._.!
2號":2姐?!佢幾好嫁a__a成日比意見我的xDD"
3號":6姐?!佢係個好人=]*同佢玩會好開心=]*
4號":佢係個囧人=]*同佢玩會好囧-﹏-!
5號":佢係個膠人=]*
6號":佢係個好淫Ge人=]*要遠離佢((飄~~
7號":5姐?!佢幾好的呢a__a!!
8號":
佢好搞野=_=!
9號":7哥?!佢成日同我一班-_-!
10號":佢成日整d爛GaG,,同整d笑料出來囉=]((笑
11號":佢成日冇啦啦係我同3號傾計果陣彈出來=__=!!嚇死我地=_=!!((囧
12號":佢其實幾型的-﹏-!不過,,佢太壞了-_-!!
13號":佢好白=__=!!佢好膠xDDD!!!
14號":佢,,,,唔知=__=!!
15號":4哥?!佢幾好,,不過有時幾驕-_-!!
16號":佢好高._.!!
17號":10妹a__a,,佢成日打人a__a!!
18號":佢好呆=_=!!
19號":佢好搞野-_-!將個飲讀左做[諗]a__a!((笑
20號":3哥,,,佢呀...ok咁啦-_-!!佢又是一個淫人...
21號":佢好低B,,入得青山XP!!
22號":大家姐a__a!!我最好的朋友=]!!我有困難,,第一果找她!!=]佢好好人唷((笑
23號":佢....=__=!!不知道=_=!!
24號":我?!我怎知我怎耶-_-!!我只知我常爆粗-_-((飄走了~~
25號":佢=_=!!好....好...肥((快走耶!!
26號":9妹?!佢好好好人唷-VVVV-!!!!

好了=__=!!寫完了a"a!
10兄姐妹寫好了=]我排第8的;}
不知他們看了有怎麼反應呢a__a!!
希望他們不會打我吧xDDD!
好支力=]希望大家回一回吧=]
我打了很久呢-__-!!!





2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


畢業禮完結了=] 分類: 未分類

哈哈哈哈哈哈=[

畢業禮完結了=[,,

是全部保良局的小六畢業禮=]

真好,,牛區佢好似冇部手提啵a____a"

果日,,我地差多全部帶手提,,得佢冇-▽-'||

呀彭同牛區坐呢,,*心涼中-▽-爽呀=]

跑,,成日都玩唔到-.-'||慘-3-"

就來淺藍拖啦-VV-

我有5個角色啦=]有埋火tim=]

太開心了=]]]*