| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
| 囧囧的事a0a`` |
分類: 未分類 |
先說那個囧囧的事吧"
比我看了她們在嘈"
是誰我不說了"
她們是因為一個{呠}字"嘈起來"
以下是我的回覆"有一句刪了"
{{囧!- -"人家跟你這個{呠}字"
你便跟別人嘈"一點也不值得"一個字姐"
死物黎嫁啵"都要嘈?!"每一個人都有佢既自由"
佢鍾意講咩米講咩"你管到咩?!"
呢個世界只係你比人跟過?!"我冇咩?!"佢都冇"係米咁?!"
得你有姐"我地冇既"我地比人跟過"雖然會嬲"
但冇同人嘈L0"仲有"法律上冇講過唔可以跟人"
如果個個都同人嘈"呢個世界就唔會和平"
大家都唔開心"咁樣會好咩?!"唉"你地諗下啦
(p.s:我沒有幫任何一方"因為2個都有錯"你地自己諗清楚佢")}}
講真我係不小心看到的"所以2方也沒幫"
-----------關於跑0nilne的事-------------
我不再玩了"結果"在8月8日也沒結婚了"
--------------------------------------------
動漫介紹明天才說吧"
可是"明天我會不會掛住看動漫而沒寫呢?!"
囧囧唷"今天要說的是那麼多了"
我要睡了"閉閉呢"
|
2007 年 7 月 22 日 星期日  |
| 開開開....開始不開心了/__\ |
分類: 未分類 |
不知道甚麼...我開始不再開心,,
是否要踏進中學而不開心,,
還是跟小魔吵架而不開心,,
可能,,要同6d的同學們離開,,才不開心呢m(_"_)m
我現在已經擁有了很多東西,,為甚麼還要不開心...
我已經有了nDs啦,,還不開心啦m(_"_)m
為甚麼...為甚麼...為甚麼...為甚麼啦!
可能,,真的是為了朋友而不開心啦
近幾天也有同學來我家啦,,還玩得很快樂的呢
小魔,,抱歉啦m(_"_)m,,我真的不知道我做了甚麼,,
你說我重色輕友,,他是我的朋友呀,,不是色啦...
我只是想up Lv..難道不能嗎/__\!
真的要讀中學了嗎/__\!
我真的不想呀!我很掛念雨川的一草一木,,
老師,,還有6d的同學,,我真的真的不想離開他們!!
我在雨川也讀了6年,,6年呀!!話長不長?!當然很長啦-__-!
我真的真的真的很掛念他們/__\!
現在到賞圖的時間,,希望各位能給我一點Cm,,謝m(_"_)m



<很久的呢-_-!還很差- -
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 嗯,,, |
分類: 未分類 |
嗨@0@!大家好=]
我成日都冇上黎唷``
講反d近況比大家聽先=]
我係7月10日做左好多野@v@!
首先,,放榜啵@0@!
入左CCH呢@v@!好開心=]
之後,,去左飛髮@0@!
仲換埋眼鏡=]
佢冇啦啦幫我電直d頭髮@0@!(我想電直好耐了)
好開心=]
ThEn,,去左契媽屋企@0@`
我玩佢果仔個nDs @0@"
好想要nDs唷~"~
7月11日,,
契媽果老公-__-!
冇啦啦打比我問我LiKe咩色啵@0@?!(我話白色)
之後仲打比我呀爸,,講佢買白色nDs,,叫呀爸買比佢,,佢比反錢
(因為呀爸知有道有1300Ge nDs)
今日,,見呀爸間房有nDs @0@!
之後,,佢反工攞走左@0@?!
我好想要呀@0@!!
唔知係唔係比我ge呢~"~
呀媽同呀哥話未必係比我t3t!
但係,,佢冇啦啦問我LiKe咩色做咩呢~"~
呀哥話如果佢真係比你,,佢都9月先比啦~__~!
可憐,,想要nDs好難唷/__\!
我而家又想要300點,,又想要nDs唷/3\!
300點/__\!!nDs/__\!!!
我近排整左d BaN
比大家see下@0@!
<<MiX BaN唷@0@!
<<好多BrusH @0@!
<<小水滴@0@!

|
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
| 嗯...快要離開了... |
分類: 未分類 |
嗯,,,7月份了耶...
很快,,真的很快耶-__-!!
要畢業了=[
我想說說班裡的26位同學,,
1號":佢呀-口-!唔係好想同佢玩囉=__=!!樣的問題._.!
2號":2姐?!佢幾好嫁a__a成日比意見我的xDD"
3號":6姐?!佢係個好人=]*同佢玩會好開心=]*
4號":佢係個囧人=]*同佢玩會好囧-﹏-!
5號":佢係個膠人=]*
6號":佢係個好淫Ge人=]*要遠離佢((飄~~
7號":5姐?!佢幾好的呢a__a!!
8號":佢好搞野=_=!
9號":7哥?!佢成日同我一班-_-!
10號":佢成日整d爛GaG,,同整d笑料出來囉=]((笑
11號":佢成日冇啦啦係我同3號傾計果陣彈出來=__=!!嚇死我地=_=!!((囧
12號":佢其實幾型的-﹏-!不過,,佢太壞了-_-!!
13號":佢好白=__=!!佢好膠xDDD!!!
14號":佢,,,,唔知=__=!!
15號":4哥?!佢幾好,,不過有時幾驕-_-!!
16號":佢好高._.!!
17號":10妹a__a,,佢成日打人a__a!!
18號":佢好呆=_=!!
19號":佢好搞野-_-!將個飲讀左做[諗]a__a!((笑
20號":3哥,,,佢呀...ok咁啦-_-!!佢又是一個淫人...
21號":佢好低B,,入得青山XP!!
22號":大家姐a__a!!我最好的朋友=]!!我有困難,,第一果找她!!=]佢好好人唷((笑
23號":佢....=__=!!不知道=_=!!
24號":我?!我怎知我怎耶-_-!!我只知我常爆粗-_-((飄走了~~
25號":佢=_=!!好....好...肥((快走耶!!
26號":9妹?!佢好好好人唷-VVVV-!!!!
好了=__=!!寫完了a"a!
10兄姐妹寫好了=]我排第8的;}
不知他們看了有怎麼反應呢a__a!!
希望他們不會打我吧xDDD!
好支力=]希望大家回一回吧=]
我打了很久呢-__-!!!
|
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 畢業禮完結了=] |
分類: 未分類 |
哈哈哈哈哈哈=[
畢業禮完結了=[,,
是全部保良局的小六畢業禮=]
真好,,牛區佢好似冇部手提啵a____a"
果日,,我地差多全部帶手提,,得佢冇-▽-'||
呀彭同牛區坐呢,,*心涼中-▽-爽呀=]
跑,,成日都玩唔到-.-'||慘-3-"
就來淺藍拖啦-VV-
我有5個角色啦=]有埋火tim=]
太開心了=]]]* |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|