| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 28 日 星期一  |
| 連放2日假=] |
分類: 未分類 |
又唔記得寫啦,,囧囧呢-﹏-
係跑終於由黄拖 up到綠拖 lu>UU<"
距離紅波 又越接近呢@v@*
大家有冇發現我ge小水滴可愛左呢@v@*
佢大個左啦=]佢仲識講野tim=]
你地禁下佢啦=]
係學校,,有10兄妹啦=]
(謎"我囧啦)(我"那快點吧=])
而家越來越唔想升中學-﹏-"
但係一想到牛沅....就想死=[
佢好硬膠呢/ 3\"
|
2007 年 5 月 24 日 星期四  |
| 今日放假一天=] |
分類: 未分類 |
唉唷,,成日唔記得寫呢-﹏-
現在學會整banner了=]太開心了=]
我的作品=]


令嗎=]?!
岩岩上跑有個雞仔入Dr.Hell場-﹏-,,
仲叫人買佢d掛-口-"Gm一定好快封佢=] |
2007 年 5 月 19 日 星期六  |
| 上不到msn&跑((哭 |
分類: 未分類 |
------天氣報告xD"-------
現在黄雨呢@v@*
---------------------------
我上不msn&跑呢(哭)
真的很嬲耶\口/"
近排,,還學整banner
但並不是太令,,我比PHOTOSHOP迷住了....
(謎"會比軟件迷住@﹏@?!)
(我"對-v-")
以下是我的作品*請不要偷圖!=]

banner唷*

以下是送的=]


|
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
| 囧了=] |
分類: 未分類 |
----------天氣報告--------
今天,,天氣不錯的說=]
----------------------------
唉唷-口-,,
在校裡的PE堂是踢足球呢-__-"
十分可憐,,人家是女孩的來=[[
(謎"男孩們一定很高興-V-")
(我"可是我不高興呢-__-")
現在校裡有6位家人呢xD"
還有,,我開始覺得張主任癲癲地-W-"
我的同學借了本書給人,,可是他上張主任堂看....
結果,,書給張主任撕爛了,,我的同學也哭了起來,,
現在,,別人看鬼書也不能-.-"
今天,,他差點也撕了這本鬼書,,囧
(謎"那位主任很可怕呢@﹏@")
(我"我十分應同@﹏@"因很多人也被他罵過) |
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
| 31度?! |
分類: 未分類 |
-------天氣報告xD"------
今天31度呀-口-,,太熱了...
---------------------------
哈哈=]在學校裡我跟一班同學,,
成為了一家人呢@v@"
(謎"還那麼幼稚-.-)
(我"吹嗎?!@v@")
我是最細的這個呢._."
我很討厭前天屈我的女同學,,
(我"叫她牛沅好了-v-")
整天也學別人的動作,,又柒呢-__-"
令我很想嘔的說=]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|