好耐冇黎啦~~~over一個月tim口.口
因為考試要博殺麻kaka=D
今日冇番debate tim~~~衰仔...呵呵^^
知道成績喇~大退步T.Tof course梗有幾科進步^^
不過唔講住.x.等全班+全級排名出埋先(賣關子的我)
調左位lu~本身同Daisy坐(千萬分唔想同佢坐囉~)
跟住竟然調左同Angel坐...正...爆開心呀*v*不過都有d唔捨得Karen
唔想練啦啦隊=c D人又煩.又要練成2個半鐘(駛唔駛練咁耐呀!?)
搞到我喉嚨鬼死咁痛(可能之前病完既關係......)
睇完Chermaine個blog,先知原來佢憎xxxxx0 o 0~~~
















