今日晨咁早就落左街打籃球.點知成班阿伯阿婆大嗌「埋位啦!」,跟住全部走晒去做晨運,「佔據」晒成個場,無奈而走~跟住就轉去第二個場打,發生左d不快既事,唔想再提,諗起就「把幾火」
!!!算!講番d開心既野~琴日同angel.cherry.kirsten.yuki去黃大仙打籃球~好耐都無一齊出黎玩!!!尤其cherry,成年無見...hee=)不過一樣都係無變過^.^打波果陣有些少無奈,因為有好多永光書院既學生問我地去唔去佢地搞既宗教活動(當然我地唔想去喇~)就是但作話一陣要上angel屋企做project,點知當我地填個人資料果陣,出賣晒頭先講既野:唔同中學又點會一齊做preoject呢?跟住我又死都響度解釋...最後仲同我地打番場波先走得!跟住佢地成班人去angel屋企,但我無去因為我應承左我媽媽4:00前番,無理由遲到架!?點知我媽媽話:無所謂~咪去囉~]]]後悔中///
















