琴日學界比賽,
同Angel.Chermaine同Kary響麥當當食早餐=]
到左牛池灣喇^.^
Tiffany無拉拉叫我地做熱身,
幾驚有我份打呀!!!(我D球技咁屎,只會累人=[)
Cathy Chong話只要聖潔靈win左文理,
我地就有得出線!
結果都win左!congratulations!
跟住我地對DGS,
唔知邊個話佢地好勁,
最後DGS win左(5x比1x),
四強無望=(
到高佬發火既時候了><
佢響度狂罵小蘭同Cathy Chong(慘...)
訓完話就走人~~!
去左Angel屋企,
因為要上佢屋企攞籃球同Chermaine.Kary打,
鬥鬥下波無啦啦有3個男仔走埋黎話同我地打,
但我地實唔夠佢地黎so拒絕了(驚驚><)!
打完就搭MTR返屋企了.















