聽日又要打籃球啦=口=不過同班ECA打都幾好玩 ka=唔似平時咁辛苦>.<加上阿sir可能唔番 hee^^1/12我地會同保一打友誼賽(可能見到yuki@@)應該無我份出賽啦...fine~
講番琴日,我同angel.karen.juliana.veronica.annie.shirley.nicole(哇!成村人...)去玩遊戲攞chops,暫時有2個chops...暫時落後=(跟住又「轉場」去左English Corner玩果唔知咩既遊戲]]]幾好玩架^^我地成村人加埋koey.natalie同nicole果妹一齊玩,Ms Lam竟搞野囉~笑爆XDD我同karen一組,但我由於趕住走既關係,我...扔低左佢自己一個玩(好衰仔呢!?)我臨走前佢好唔開心 sor!!!最後知道我地果組攞到4個金幣,同koey一樣,全場最差=(
好想買janice既Do u know同jill既diamond love呀=b


















