今日,一朝早搭3D果陣,見到Kirsten,岩岩我隔離無人坐,佢就坐左我隔離啦
(響Kirsten未坐落黎果陣,我幾驚有人坐左先呀!)不過我地就見唔到Yuki
番到學校]]]有少少唔想番既感覺,因為知道放左學之後有個中文閱讀既講座,一定好悶同埋好遲先走得
不過我都可以「捱過」既~因為我地聽完個講座之後就調位]]]十萬個期待
Viann話好唔捨得我喎~(sor~我反而好想快d調位......)最後我被人調到去第1行第1個,同Karen坐,都算好......而Angel就同阿May坐,佢好似唔係咁想,話佢成日笑,佢真係慘~放學之後,見唔到Joyce.Kirsten同Yuki佢地(琴日仲見到架!可能今日我地遲放喇~)同Joey&Stella一架車,佢地無端端同我講野,嚇死人~因為同佢地都唔係好熟![]()

















