今日陪呀媽同家姐去樂富影學生相,
著住套德愛既校服周圍走,
好多人都用奇怪既目光望住我,
可能觀塘同樂富d人都唔係好熟德愛啦~
跟住就搭mtr去深水埗睇牙醫(冇咩特別......)
之後又搭mtr陪呀媽去鑽石山荷里活廣場間BGW換番件衫(又搭mtr)
點知響去既途中撞到個熟人...個熟人未係joyce既呀爸囉
初初見到佢,
覺得佢好面善,
原來我冇估錯...佢仲同我講「你冇估錯!」
真係...
去到荷里活廣場,
咁岩見到側田響度表演,
咁都撞到佢都叫好彩......