今日響德愛到上個「閱讀分Fun show」(第1日咋!)
我個組有個組員好煩,
英文字都唔識多隻......
跟住去左同我姑媽飲茶,
我好肚餓呀because今朝冇食早餐 T.T
之後去我姑媽屋企幫手摺D又金又銀既紙,
摺到我膊頭好痛,
不過我好鍾意摺 kaka^^
6:30到就去左apm間<潮館>食潮州野,
好多野我都唔食,
得d鹵味好味咋!!!