放左榜啦~
入左第一志願,
即係德愛呀,
大家姐仲會送一個Monkichi既印仔俾我tim!
不過joyce.kirsten同yuki就去左保一,
我同angel就去左德愛,
得番cherry去左永光<---好慘呀佢><永光係band3黎架!!!
不過大家都好近,
出黎食飯都好易啫(cherry例外T.T)
可惜唔同中學喇~