今日放左學之後要搭37m,因為我要去姑姑屋企食飯慶祝中秋節]]]Angel又岩岩要去個宗教活動@@點知一出學校門口就見到Kirsten同Yuki,佢地話一齊搭3D,但係我今日就要37m(平時都撞唔到佢地既,唔知點解今日咁好彩......)Yuki叫我響斧山道運動場落,然後自己行去]]]一個「唔錯」既方法.跟住又話去佢屋企慶祝中秋節]]]我肯阿爸都唔俾!最後就等埋佢地上車就走.真係對唔住呀!下星期一再同你地搭過3D.
*琴日<匯通天下>有ERICA呀!佢又做得幾好喎!加油!