琴日放學之後有個v ball校隊選拔]]]其實唔識玩架,只係玩票性質@@咁點解我又會參加呢?咪因為上次女排比賽(香港站)個節目度見到Erica打v ball,先知原來佢打左v ball成14年(勁呀!!!)佢仲係e-mail到鼓勵我打tim^^因此我就下定決心試下喇~
但係原來打v ball比我想像中難!!!響Home Room果陣我同Angel.Stephy一齊玩v ball,點知打到我地雙手又痛又紅,d微絲血管爆晒咁制...
到正式選拔喇,我同Angel.Koey同Joy都係第一組so我地先.分左4個回合(我都係亂玩一通,,,瘀晒)個個人都真材實料,真係恨何壽南點解無排球校隊!算啦~實無我份@@唯有寄望係田徑喇......
死啦!星期五仲有個籃球選拔tim架...總之唔跟Angel報喇]]]勁後悔T.T
















