9月1日...第一日返中學...好眼訓...可能係前一晚夜一夜都訓唔著(睇埋棟篤神探都訓唔著@@)返到德愛...有個開學禮...好悶
尤其校長,老師講野果陣...我已經好眼訓...仲要咁對我T.T上到課室跟住學號坐...同左個叫羅XX既人坐(好憎佢
,原因係...)死啦!仲要同佢坐成個9月tim架![]()
9月5日...schoo mass...請個神父番黎幫我地彌撒...有時聽個神父講野(就算睇住張紙都唔明佢講咩)有時又響度唱歌仔(真係唱到個嘴都長埋~)
9月6日...正式返學...Ms Susanna Shek(班主任,教L S)幾好人既~跟住勞老師(教Chin)幾搞笑,成日問問題都唔緊要,要我地答問題先死O.O都係王主任好D!!!教Eng既係個澳洲人...教唔夠我地1星期就去左hospital生BB(無奈)=]]]e家轉左另一個老師叫Ms Lam教我地Eng,佢好好人架~可惜淨係教我地十個禮拜
教Home E既叫Alice,都幾惡下架!唔記得帶textbook呀.exercise book呀等等都會俾人罵!!!有個老師叫Ms Candy Chan,教E&RE,唱歌幾好聽架!
教我地IS同PE個老師叫Ms Amy Choi*(感謝Angel Tsoi提供資料...hee)原本以為佢好好人,原來好惡架!!!最令我冇咩好感既老師Ms Mak(教Maths)上得個兩日書就即刻dict...好彩都有Full Marks^^如果唔係佢黎之前預備晒d野,佢會記名架!!!不過佢教書係跟書讀,就連個e.g故跟埋書......教我地中史既老師係夏老師,上佢既堂好似悶左少少~教音樂既係Ms Wan,佢唱歌真係好「動聽」
~教Art既叫(又唔記得左tim~)梗係覺得佢係整過容(可能我隻眼有少少問題
) 
















