有兩樣野我期待緊既~
第一樣就係等緊zurine既回覆^^
之前send左封e-mail俾佢呀,
叫佢加油,
響決賽有最好既表演!!!
(永遠都咁十卜u架,zurine^^)
另一樣就係星期日同星期一去澳門呀,
第一次出門咋->好慘
不過都幾驚,
因為鬼節麻