聽日就係中一放榜喇~
唔知點解一d都唔緊張
反而仲好期待tim^^
希望大家都可以升到間好中學啦!
今日kirsten同yuki送左份禮物俾我
我都要遲d送番俾佢地5個至得!
今日差唔多成日都係周圍走
請同學仔簽名.同朋友仔影相......
好唔捨得佢地T.T
仲有呀
之前做個份中一入學模擬試卷數學科
我竟然有98分喎@@
好開心
大家一齊攞98分^^