好開心哇^^
之前23號返德愛,
先知原來已經分晒班,
我入左S.1A班,
係精英班黎架......^^
個日仲買左幾套校服,
好令架:)
今日仲有機會著tim~
跟住24號至月8月1號都要番德愛上d班,
日日都要行番上觀塘,
好辛苦T.T