星期一,音樂堂有class performance,我同Angel.Cherrie.Pauline一組(仲要係第一組表演tim
)原先諗住唱Funny Jealousy,不過冇琴譜,諗住一係清唱Funny Jealousy,一係唱瑪莉有隻小綿羊.點知臨出去表演果陣,Angel話不如唱龍的傳人,,,Oh...迫於無耐之下應承左,一同全班講果陣,佢地竟然ka一轚笑左出黎]]]無奈
我一度唱一度笑(我諗我根本冇唱過]]]唔知點解好想笑
)我諗我地個表演係「Angel鋼琴獨奏」囉~
星期二,普通話堂,我同Cherrie.Christie,Christine一組,舉手出去做d類似話劇既物體,我用本書遮住自己]]]例牌動作[[[跟住一度講一度笑(我都唔知點解我笑~總之覺得好好笑
)連老師都問我地有咩咁好笑......
壹週刊封面係Erica...我十萬個相信係失實既報道,我唔會信架!!!十卜u呀Erica~
ps.以後都唔會睇壹週刊,千萬個憎!!!
















