FT殺到黎喇...琴日先考完ENG同CHIST,ENG都無咩點溫過,反而CHIST所「付出」既時間就好多多多多多,不過CHIST份卷勁易,成績應該唔會差得去邊掛!?lee 3 日假期有排溫啦......岩岩先計完數(十萬個辛苦~)我對CHI+IS+MATHS開始有少少「恐懼」,CHI唔似小學,唔駛溫都攞到好高分;IS就有成千萬個字要串;MATHS就...唔駛講,不嬲都好差~~~一定要努力!!!考好D成績!!!我諗會成N年唔上MSN+BLOG]]]88**********
ps]]]張Ban我整架```十萬個令呀^.^係未唔應該幫鍾嘉欣整呢?無錯!應該整Erica先岩...算啦!!!
















