琴日放左學之後同Angel.Joyce.Kirsten.Yuki去左目黑食野(最衰Cherry無黎......美中不足)一去到,有個女侍應招呼我地,佢好似唔係好妥我地
我叫左個拉麵食,幾好味
搞到我想快d到中二,然後出去食lunch~食左無幾耐,Kirsten就趕住走]]]無奈
起碼遲左1個鐘先開始「歸家去」!!!返到觀塘仲同我grandma.姑姑.mum飲茶,食到好飽
「歸家」後繼續「溫書大計」~
今日考完試後全級人去「HK中央圖書館」到做D worksheet既物體]]]無聊
(可以話我係第一次去)同Koey.Cherrie.Christine周圍走搵資料(就黎暈啦......)又唔記得帶圖書證,如果唔係實借書!!!















