今日係sports day,
比平日早左15分鐘起身[即係6:15...眼訓@@]
響芸芸既sports events中,
我淨係參加左100m,
所以全日都無聊到不得了[無奈=.='']
以下係我跑100m既資料>>>
HEAT:12
LINE:4[死...>.<]
RUN WITH:TIFFANY[淨係記得佢...因為佢都係Orchid!呵呵=)]
一完左早禱之後,
就開始啦啦隊表演[緊張呀XDD]
等緊出場果陣真係凍到抽筋[of course啦~著短袖衫同短褲咋~!]
終於到我跑100m啦[悶到爆@@等到頸都長埋...]
結果我跑第四咋[唔開心T.T慘不忍暏!!!]
Angel仲慘!!!連100m都無跑!!!
lunch果陣無訂飯,
淨係買左包薯條+甘大滋as lunch[好彩冇餓暈啫~!]
經過一輪折磨之後[對我黎講,即係不斷咁嗌口號&凍到死]
到頒獎時刻啦!!!
全場總冠軍係Daisy~[講真,有D失望=C話晒我地Orchid都攞左唔少獎架~!]
可惜我地only得季軍[輸俾Lotus...憤怒x_x]
跟住啦啦隊表演冠軍係Daisy~[又失望多一次=[我地練得好辛苦的!!!]
好彩,最佳啦啦隊由我地Orchid奪得!!![嗌得咁辛苦都值得架=D]
我地全班人開心到嗌多幾個口號呀[仲要係懶理喉嚨痛果隻~感動><]
走人...搭11C[改左夜D先去荷里活買衫]
番左屋企無幾耐,
又要再出發去荷里活了[攰攰攰=.='']
食完野後去BGW買衫,
本身睇中左件褸[超靚哦~!]
可惜冇我既碼[得小碼,好窄呀!!!所以放棄>_<]
最後買左件都ok靚既粉紅色褸[遲D post張相響相簿俾你地睇啦~]
行多一陣就搭taxi返家了.
PS1.Sor~Kary!!!我果綠色皇冠送左俾小蘭了~[你黎遲左一步哦XDD]不過我都俾左3個貼紙俾你喇![夠補數了~]
唔知點解咁多人想要Orchid果皇冠!?[無奈=.=]
















攰攰攰