琴日去左觀塘行花市哦^.^
本身諗住唔去[全因為上年可憐的經驗T.T]
上年又係去觀塘行花市,
點知人山人海[伸手唔見五指果隻]
入都未入到後就決定拉隊走人lu[勁失望囉~!]
最後掙札左一陣都去左喇![]()
一去到,
好好彩,
無上年咁多人[起碼可以入到去=)]
但係我好唔滿意一個地方,
就係我地一定要順住人流行[呢D咪就係叫「人潮管制」囉~]
最慘既就係順住行果陣時四周都係賣花既[我黎淨係想睇D塑膠公仔咋=b]
終於挨完「人潮管制」果part喇[開心開心XDD]
梗係即刻撲去買我既心頭好啦!!![咪就係巨型塑膠珍寶珠囉~]
點知要排好長隊先有...[算...千金難買心頭好麻
]
最後都俾我順利買左粉紅色既巨型塑膠珍寶珠[即係「士多啤梨」味呀
]
用左我60大元呀[都幾肉赤架
]
而梁芷樂就買左把菜刀同一支咪,
我家姐就買左一對豬手,
大家都滿載而歸lu![]()
我一度拎住支珍寶珠一度行番屋企,
由於支珍寶珠巨型得滯,
沿途都吸引到唔少人既眼光[珍寶珠,我為你咁到自豪
]
呢晚成2:00幾先訓[攰...
]
PS1.可能大家唔知道,其實我好愛食珍寶珠架![]()
PS2.好唔開心
我支珍寶珠支捧成日漏氣呀[無奈=.=]搞到我要成日幫佢「加氣」!!!















