°++禾 的 資 料++°


暱稱: Karena
性別: 女
國家: 香港
MORE...
------------------------------------
°++給 的 留 言++°
最近三個月尚無任何留言
------------------------------------°++禾 的 好 友 ++°
------------------------------------°++今 個 月 係...++°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 2 月 18 日  星期日 【晴天】
我愛''珍寶珠''
------------------------------------

琴日去左觀塘行花市哦^.^

本身諗住唔去[全因為上年可憐的經驗T.T]

上年又係去觀塘行花市,

點知人山人海[伸手唔見五指果隻]

入都未入到後就決定拉隊走人lu[勁失望囉~!]

最後掙札左一陣都去左喇

一去到,

好好彩,

無上年咁多人[起碼可以入到去=)]

但係我好唔滿意一個地方,

就係我地一定要順住人流行[呢D咪就係叫「人潮管制」囉~]

最慘既就係順住行果陣時四周都係賣花既[我黎淨係想睇D塑膠公仔咋=b]

終於挨完「人潮管制」果part喇[開心開心XDD]

梗係即刻撲去買我既心頭好啦!!![咪就係巨型塑膠珍寶珠囉~]

點知要排好長隊先有...[算...千金難買心頭好麻]

最後都俾我順利買左粉紅色既巨型塑膠珍寶珠[即係「士多啤梨」味呀]

用左我60大元呀[都幾肉赤架]

而梁芷樂就買左把菜刀同一支咪,

我家姐就買左一對豬手,

大家都滿載而歸lu

我一度拎住支珍寶珠一度行番屋企,

由於支珍寶珠巨型得滯,

沿途都吸引到唔少人既眼光[珍寶珠,我為你咁到自豪]

呢晚成2:00幾先訓[攰...]

PS1.可能大家唔知道,其實我好愛食珍寶珠架

PS2.好唔開心我支珍寶珠支捧成日漏氣呀[無奈=.=]搞到我要成日幫佢「加氣」!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

會 員 中 心 寫 日 記 討 論 區 登 入 登 出
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 51 | »