番番學一個禮拜lu~
開始變番正常D...
因為又要練波.又要溫書[真係忙到死左
]
之前果個假期一次過煲晒<大話妹>[好勁呀><'']
李東旭真係好令仔[hee
]
李多海又cute又令女[呵呵=)]
兩個真係好襯呀~~!
果段時間都會不期然諗起佢地[有D問題
]
總之成日都好想再睇多一次啦~[真係好好睇!!!]
<大話妹>D歌都好好聽架~[有點hard sell
]
尤其係<never say goodbye>同<happy happy>哦![]()
因為佢地搞到我想學韓文tim[中毒太深了
]
睇晒SBS ver之後再睇TVB ver,
發覺TVB cut左勁多囉~[搞笑果D都cut埋...無奈]
PS.琴日第一次去睦鄰街練波,勁多蚊呀[慘...]多謝高佬封利是=]雖然過左新年成1個禮拜有多,都照派俾我,thx!
















