琴日我成半日都係for家長日架!!!
第一站---Kit Sam(因為琴日Kit Sam都係家長日=.=)
我一去到Kit Sim門口,
見到有糖蔥餅賣,
即刻買番件食(前後共食住2件呀^.^)
一去到梁芷樂課室門口,
就見到好多佢既同學仔(但我就唔係好知佢地係邊個@@無奈=口=)
佢D同學仔話我地唔似樣*尤其對眼喎~
到梁芷樂見家長啦!
佢全班&全級都係第5名,
本身有得攞獎學金架,
可惜有一科肥左---就係英文oral喇~~!
所以就冇得攞$100(獎學金)poor girl...hee=b
跟住就走人lu~
等2F or 3C去德愛,
等左千年先有一架3C黎(頸都長埋*.*)
一到課室門口就見到Melody.Pauline同西施,
到我見果陣,
我阿媽見先(跟住就叫埋我入去),
當我知道自己全班8,全級10,
我勁唔開心囉T.T好灰呀=[
竟然退步左咁多(仲被其他班既人排過我頭=[)
我D學科全部黃色(我都開心D...Top25%喎^.^)
但係D術科全部白色(都預左架啦~唔係紅色咪偷笑囉~)
Ms Shek話我如無意外,
下年應該升到2A(望就咁望啦=))
我一定要繼續努力,
考番頭5名之內...加油呀茄XDD
跟住就去荷里活廣場,
諗住買Twins隻碟<我們相愛六年>,
行下行下竟然見到Chermaine喎!(咁都撞到...呵呵=D)
講住咁多先...88
















