°++禾 的 資 料++°


暱稱: Karena
性別: 女
國家: 香港
MORE...
------------------------------------
°++給 的 留 言++°
最近三個月尚無任何留言
------------------------------------°++禾 的 好 友 ++°
------------------------------------°++今 個 月 係...++°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 2 月 12 日  星期一 【晴天】
暈喇~~!
------------------------------------

琴日我成半日都係for家長日架!!!

第一站---Kit Sam(因為琴日Kit Sam都係家長日=.=)

我一去到Kit Sim門口,

見到有糖蔥餅賣,

即刻買番件食(前後共食住2件呀^.^)

一去到梁芷樂課室門口,

就見到好多佢既同學仔(但我就唔係好知佢地係邊個@@無奈=口=)

佢D同學仔話我地唔似樣*尤其對眼喎~

到梁芷樂見家長啦!

佢全班&全級都係第5名,

本身有得攞獎學金架,

可惜有一科肥左---就係英文oral喇~~!

所以就冇得攞$100(獎學金)poor girl...hee=b

跟住就走人lu~

等2F or 3C去德愛,

等左千年先有一架3C黎(頸都長埋*.*)

一到課室門口就見到Melody.Pauline同西施,

到我見果陣,

我阿媽見先(跟住就叫埋我入去),

當我知道自己全班8,全級10,

我勁唔開心囉T.T好灰呀=[

竟然退步左咁多(仲被其他班既人排過我頭=[)

我D學科全部黃色(我都開心D...Top25%喎^.^)

但係D術科全部白色(都預左架啦~唔係紅色咪偷笑囉~)

Ms Shek話我如無意外,

下年應該升到2A(望就咁望啦=))

我一定要繼續努力,

考番頭5名之內...加油呀茄XDD

跟住就去荷里活廣場,

諗住買Twins隻碟<我們相愛六年>,

行下行下竟然見到Chermaine喎!(咁都撞到...呵呵=D)

講住咁多先...88

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

會 員 中 心 寫 日 記 討 論 區 登 入 登 出
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 51 | »