°++禾 的 資 料++°


暱稱: Karena
性別: 女
國家: 香港
MORE...
------------------------------------
°++給 的 留 言++°
最近三個月尚無任何留言
------------------------------------°++禾 的 好 友 ++°
------------------------------------°++今 個 月 係...++°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 2 月 14 日  星期三 【晴天】
愛上打籃球!?
------------------------------------

唔知點解今日既時間過得特別快!?

可能今日淨係要返半日啦~!

當然期待快d放學一齊同Angel.Yuki打籃球喇!!!

一放學,

諗住同Angel一齊搭37M去佢屋企,

點知條隊長到成條蛇咁

惟有聽Angel講行上一個站啦......

辛苦到死>.<(梗係啦~拎住2大袋野,好似走難咁=口=)

到Wong Tai Sin MTR Station等Yuki黎,

Angel話匿埋嚇Yuki,

點知走唔切,

俾Yuki見到[都唔好玩既=.=]

跟住上Angel屋企放低D野同換衫,

見到佢阿「女麻」(唔知點解Yuki咁驚佢)

Then一齊落黃大仙中心食lunch,

去左KFC食$29既餐,

食剩1/3既雞(有點浪費食物@@)

After that出發去打波,

見到好多大大粒(無奈=[)

我地響個球場度射擦板.走籃.玩「key」圈.射罰球同鬥波...etc

玩到一身汗(攰攰攰=[)

打完上Angel屋企攞埋D personal belongings就搭MTR走人.

 

PS1.好奇怪呀~而家愛上左打籃球!?無錯無錯!Yuki話遲D我地6個約埋一齊打波,好期待呀XDD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

會 員 中 心 寫 日 記 討 論 區 登 入 登 出
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 51 | »