6點起身,買早餐比老公食啦~我又去左佢屋企喇~
老公返個時順便車我去荃灣塔車啦~跟著就去"唱散字"塔巴士返屋企。
之後我上左車之後,坐在比較後0的位喇!!
咁巴士停站比人上好正常呀~咁有個人(變態佬)坐左仲後0的既位!
之後我都咩留意個個人,坐坐下,好似有0的木灰既野dee左我到(由上面dee既)
初時我仲以為係個巴士舊得擠啦~但係諗諗下,巴士點會有木呀!!?
開頭諗著掃下無事啦~
點知過左一段時間,又尼!?激死我......我就開始懷疑後面個個男人,
因為得佢一個人做咩都無人睇到喇!!仲有個時係得我同佢坐左後面!!
我偷望下佢啦~做0的野仲好白痴,一睇就知係傻仔!!
之後有個細路上左車,就一支箭衝左二樓最後面坐 (我都係)
唔知係唔係又比條友搞,坐左一陣就衝左我旁邊坐!!
個時我就好肯定係佢做!不過個巴士無幾奈就上左好多人,
又人坐左0的後面尼~個條友就唔咁做喇!
安樂左一段時間,期間條友就扮哂野,咳到鬼哂咁大聲,
嘈到我聽mp3,咁我坐到總站啦!!條友就行過我個到,
對住我咳wo~

個時我真係想由二樓唔洗行樓梯"送佢落車"呀!!
吊~~個時幾想打佢呀!!

唉~~之後我諗2後唔想再塔巴士,又撞到好似尼0的人!!
就好想報警,不過費事被人罵"浪費警力",咁著比佢玩真係好想打佢!!
唉~我係黑仔!

話比老公知~~佢就係到哦哦聲~激死我啦~~!?無0的關心=.="
|