| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 28 日 星期二  |  |
我老公同我去左機鋪呀!!  |
今日上完堂,老公揸左電單車尼左我屋企下面接我,
之後佢同我講阿bee話想去荃灣打機!!
之後我地就去荃灣等阿bee尼啦,之後個個白痴仔又知邊到泊車,
搞到我同老公企左個泊電單車等左幾奈呀!!
之後我地去到千色店個到八爪魚"完"食,都幾好味既!!不過唔夠脆囉!!kaka.....
跟著我地去機鋪啦!!其實我去都係為左打"太鼓之達人"超好玩!!
不過我初頭唔識玩!!淨係識玩"花級"好樣衰喔!!!不過真係好好玩!!玩左大約5次到啦~~
一次要5蚊呀~~勁貴,不過係老公比錢>"<超唔想用佢咁多錢,
但係硬係要比!!(唔夠佢尼)
跟著去返左佢屋企攻城到11點,之后條友仲同佢班FD傾計,明知我要返去啦!!
仲要傾.......激死我啦~之後坐著個"二奶返屋企啦~
|
| 刊登時間︰2006-03-29 12:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]
2006 年 3 月 27 日 星期一  |  |
今日我買左個新袋呀!!  |
儲左好奈先買到個袋呀~~~~~開心死我啦~~~(還左多個月尼心願呀)

個袋好靚靚呀~~雖然我有0的想買黑色.....但係我太多黑色袋啦~~
所以今次就白色啦!!
今日去大中,我被我撞到"BB"WO!!佢同平時無變到, 『目中無人』咁姐~~
唉~~~黑到爆炸!!諗起當初同佢咁FD,到E家搞成咁,都有0的無奈!!
咁難得大家都係"處女座" ,講0的野又夾,幾正呀!!
可惜佢份人太賤......唉~~唔好提
今日我覺得自己好似"不祥人",老公同左我一齊之後,無一份工可以做得長咁!!
次次都係幾個月就唔做,一係被人炒,一下自己唔做!!
又唔知同點幫佢好.........
希望佢可以運到一份安定工啦!! |
| 刊登時間︰2006-03-28 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]
2006 年 3 月 25 日 星期六  |  |
隻豬炒車呀!!  |
我老公琴晚炒車呀!!我去到佢屋企,佢好似成個植物人咁!!
訓左係到,
跟著我同佢換過哂紗布啦~我用交剪個時超唔小心插左賣佢個傷口到!!
跟著佢係到[慘叫~~~]啦=.=";仲嬲左我呀><"跟著我成日做左工人咁,
被佢點尼點去...超慘呀!!
 |
| 刊登時間︰2006-03-26 01:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]
| « | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | » | |