| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 19 日 星期日  |  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-03-19 10:01 PM |
[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]
2006 年 3 月 18 日 星期六  |  |
放QQ同BEE0的相~  |
今日我去左我老公餐廳食晚飯~點知我老公一早拿走左張單,

仲比賣錢!!我開頭超好唔意思!!食完野就咁走!好容易比人誤會我食霸王餐麻!

跟著叫個伙記開多張單!諗著自己比返啦~點知個伙記一尾識同我講!
『你張單比你條仔賣左啦~.....我唔話得事呀......我會比佢打呀!!』

跟著勁無奈=.="又唔知點好,一個人食野已經好7啦~仲要好似食霸王餐wo~
個時幾想走呀~尼0的野又唔係第一次!!我媽叫我去佢做個到野食野!!

我一定覺得自己好似0的陪酒小姐呀!!一邊應酬阿媽0的fd's,一邊食野!!
又係超想走呀!雖然老公做野個到0的人同我3唔識7 咋!!但係得我一個人,幾慘呀!?
唯一有樣好既,個到0的野既好食,老公沖0的茶好好飲~^^~
其實我好中意飲茶嫁!!
不過個邊0的野就好貴囉!!凍飲加6蚊,熱飲加2蚊(貴到離哂大泡)

大埔0的凍飲最多都係加2蚊咋!熱飲唔洗講呀...(免費)


大頭BEE~ 白痴QQ!!
張相太樣衰就出聲啦~,我即改!!
 |
| 刊登時間︰2006-03-18 05:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]
2006 年 3 月 17 日 星期五  |  |
我今日好黑仔呀><、  |
今日差0的起唔到呀~好彩雯B妹今日返學咋!!如果唔係我又起唔到身呀!!多謝妳

之後我一上堂就訓覺
,一訓就訓足4 堂呀!!訓到0的手手腳腳卑哂~
錯過左黃SIR個搞笑SLOW!!
點知一起身,我就經痛,要曼琪出手打救我,先無咩事咋!!重之我今日成日都好痛啦~

最恐怖係我發夢發到0的好恐怖既野呀
不過我講哂比0的FD'S知囉~笑死左佢地~

放學就去左食飯,成班友勁係到問IQ問題!!雖然我無咩IQ,
但係佢地問0的問題我大多數唔係我聽過,就係被人問過...不過我都有未聽過既...都夠笑死我

食完之後,我同車人AND淑怡係條街玩玩下,我唔小心PK左呀
醜死人啦!!隻腳又好鬼痛WO~
搞到E家周身都好痛呀~><、
勁黑仔呀!!PK完之後,過左無幾奈我好想返屋企,但因為某某原因又返唔到=.="
搞到我比老公罵我唔換衫
佢話想車我返屋企都唔得!!
去到老公做野個到偷睇下佢啦~點知發現到有個大陸妹係到佢勁望著我老公!都唔知佢有咩企圖呀?

佢放工之後,我仲用電話玩我老公一陣
不愧係豬呀!!

之後,我仲同老公好恩愛咁用水潑個隻狐狸精(姐係我地係到洗車),
勁好玩,好似玩潑水節咁樣!潑呀!潑呀!不知幾心涼呀!!呵呵~

今日都有影到相呀~


|
| 刊登時間︰2006-03-18 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]
| « | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | » | |