karentam0913

暱稱: 小小粒滴*KareN
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

慢慢的...
矛盾心情
很久沒有回來了~
我生日,但係我一0的都...
就尼到我生日啦~


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

karen"小站"



RSS Feed
2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天
今日去左豬精既屋企呀~ 愉快
今日又上美術設計堂啦~我已經完全離開左成日"陰陰嘴笑既茹茹"啦
我實在頂唔順啦~我已經成個星期比左兩日對佢啦!!仲要一齊坐...呀!!!打暈我入醫療室好過呀!!
之後我同左康康坐la。我地仲係到玩影相呀~影左康康0的相咋!今日個miss狂玩鎖人機呀!!
幾克人爭呀!!又無得上網!幾悶呀~輝輝同楊白痴仔仲出去煲煙,搞miss發哂癲咁~幾恐怖呀!
佢地一人一個過都唔會走雞囉~(大定小就唔知啦)
我今晚又坐著個隻狐狸精出荃灣食野啦~之後我同老公運無散紙既理由,再玩庶個隻狐狸精!!
不過阿bee同老公好似成日因為狐狸精既事成日係到呀交!!
如果老公可以放手唔理狐狸精兩個月咪無事囉~老公都係貪玩姐!!兩個正一大小路尼呀~
咩都爭一餐飽!!真係好感情~=v=
今日上運動堂又玩手球啦~今次真係同車人一組啦~打打下發覺車人認真打手球都幾惡下呀!!
不過佢唔認真我地個組邊會win得咁多呀!!可以講我地win都係因為車人太勁@@!!
我都係跟著個波跑尼跑去咁咋~幾好玩嫁!最搞笑係阿珊,係到一尾狂叫,搞到十如亂哂咁!!
重之係唔係都叫~~超好笑 上完運動堂~YJ3個個"公雞先生"發卑四話唔見電話wo!!
搞到我地都比人"手"書包,阿sir查到我個袋既個陣,差0的拿我0的m巾出尼呀!!@@
到上英文堂,石妹又話想睇"咸片"wo~我地兩個睇左無幾奈0的人就一喎蜂衝上尼睇!!
連個個"功夫阿sir"都想睇@@!佢幾咁咸濕呀
尼幾日我拖左好多功課啦~又人際,插圖,應用程式wo~左唔交我就大喎啦
刊登時間︰2006-03-17 12:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]

 

2006 年 3 月 15 日  星期三   陰天
衰佬!!!死都唔睇我個日記>"< 呆滯
個衰佬呀~一放工就走去陪個"二奶",我仲為佢放左工一定好赲,就比佢訓多0的啦,

點知原來成晚走去陪"二奶",正一狐狸精尼呀!!唔知醜!>"<

陪老婆都無去咁多地方去呀!!成晚就陪個狐狸精行旺角!!

激死我啦~>"<仲話好赲,講電話傾得06:60分咋!!

就呀收線!!個狐狸精就陪成晚,個衰佬大小超呀

琴日"電單車事件"之後...好多人同我講我司機+老公好有型喎!!

(真面目係一隻 豬精)

仲有人係我身邊係咁扮"滾滾~~~~"聲wo~ 不過好在唔係好多人知姐~~=v=

仲有呀~~我今日白痴到唔記得拿返件衫,咁就走左出去。

搞到我去到"7仔個到"先記得件既野,之後咪係教育學院到"練長跑"囉~不知幾樣衰呀~

0的人望著我走尼走去=.="醜死怪呀~

 

刊登時間︰2006-03-15 05:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]

 

2006 年 3 月 14 日  星期二   晴天
@0@老公!!渣電單車上尼教育學院接我呀!! 滿足
哎呀∼∼今日超意外呀 !!
開頭同0的fd's玩緊,玩到去門口個陣,曾先突然見到出面話『你條仔渣"烈火戰車"尼運你呀~』
聽到緊係唔信啦~ 以為佢係到玩我啦~之後連車人都叫我睇,咪睇下囉
第一眼睇到以為係送外賣仔尼嫁 睇睇下又好似好熟口面!!先知原來真係佢尼 .....
老公:『意唔意外呀?喂~上車呀~』(驚到唔記得左,大約係咁上下啦)
之後係個時唔知點好,0的fd's係到望著我係到笑 .....個時有0的想塔小巴落富善先呀!!
無囉~~之後帶賣個個頭盔入左佢屋企囉~~成個坐電單車過程係好想講"一0的都唔舒服"
隻手凍到彊左,仲要速度超快 ( 司機講未算快喎)======坐完隻手係好卑.....
司機講坐尼0的電單車係咁呀!!唔會舒適呀!!不過咩都要試下!!膽粗粗就坐左啦~
不過真係好快既~~原本我由大埔去佢屋企,都要一粒鍾,E家坐電單車只係用左5個字到(大約)
9巴真係呃哂0的人時間,不過又好安全wo~=.="不過如果真係要坐就要等兩個月之後,
先可以左坐囉~~(安樂)...希望老公渣車小心0的la~
怕怕佢大白菜炒由魚呀 我會盡量為佢祈禱!!

 

我RO既人物呀~~(旁邊係我大哥)

刊登時間︰2006-03-15 12:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

[無論時間有幾長,距離有幾遠,我都會去到你身邊!!]