karrie0217
暱稱: 晴朗
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~Last Day~
~有九千幾啦~
~完美的結局~
~唔好咁啦,同事~
~聚會~
文章分類
全部 (193)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 4877
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


~DAY OFF~ 愉快 分類: 未分類

    今日放假...既心咧~~

    一句講哂....開心啦......

    但....唔知點解...放假都好似仲忙過平時咁既...???

2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


~突擊~ 不安 分類: 未分類

    今日,本來懷住好開心既心情返工(事關..聽日人家放假嘛)...辛苦左8日.....終於輪到我放啦...

    點知一返到去...蓮姐就話我知...張經理上緊黎...咁本來對我黎講都冇咩野...係蓮姐會緊張D....佢返左呢到咁耐...好多野佢都要打點一切....有咩唔好..佢好大責任......所以佢好鬼緊張....點知佢竟然同我講話陣間會玩role play.....唉.....其實個個月都要玩架啦....整咩鬼野又玩呀.....最憎就係玩role play......即時令我都緊張埋....2個禮拜前玩完...依家又玩....唔好啦....!!!

   不詔....玩完之後....張經理讚我bor....話我都幾定...返左工咁短日子都幾好...!!!佢咁講一講.....個心定左好多...哈哈哈....!!!

   今日仲要同公司個大客搞送貨....嘩....成13箱一袋.....嘩....整死人...!!!做完送貨之後...再俾張小姐check一check....我同蓮姐....散哂...!!!

   之後同蓮姐輪食飯....到我食果陣....已經7點半....食完8點半.....冇幾耐....收工.....有得玩啦...哈哈哈....!!!

   今晚,個dinner好好...唔係食得好....係我食完之後....行左出去睇幻彩詠香江.....心情...好左好多...!!!

   我會繼續向我目標進發......!!!

   加油!!!

  

2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


~生意差咧~ 無奈 分類: 未分類

    今日,蓮姐放假.....icy上黎頂佢.....太好啦..又可以見到icy,....icy係我現時見到咁多個同事之中....同我年紀最相近既一個...所以我地特別好傾......

    不過....今日快樂過頭.....到左成7點幾.....生意都仲係得幾百蚊....唉....真慘咧......做咩事呢.....冇客既...???

    今日,就係咁過左!!!

    冷靜期......!!!......大家都好多野諗......!!!

2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


~好左D啦~ 驚訝 分類: 未分類

    到左夜晚...尋晚件事叫做告一段落......有人氹番......大家亦有左共識....!!!

    不過.....一日最衰都係.....係冇啦啦响到呷醋.....所以先搞到咁....今次仲搞到咁大件事添BOR.....真係俾激死......要分又係....要合又係你.....玩哂啦~~~死野~~

    另外.....Lemioi阿濠上左黎山頂探我呀~~好開心呀~~佢地仲等埋我收工添bor...之後我帶佢地去搭小巴落番去......搞笑囉....沿途我就不停同佢地講...呢到係咩...果到係咩....哈哈哈...Lemioi都話好似搭左架旅遊巴咁...哈哈哈.....!!!

    之後,我地搭小輪番過去TST......仲行埋星光大道.....同Lemioi再搵多次睇吓有冇佢個城城......哈哈.....你等吓啦.....

    今晚心情已經好左好多...其一就係,响我咁開心果日...有佢地陪我....其二就係....都同我say左sorry....氹番我....依家冇事啦....大家有左共識...!!!

~唔開心~ 感動 分類: 未分類

    俾尋晚件事影響....我今日冇哂心機返工.....

  打錯單...攞錯野...成個人失哂魂......

  完全冇哂心機....

  唔得...我唔可以俾其他野影響到我工作......