今日,本來懷住好開心既心情返工(事關..聽日人家放假嘛 )...辛苦左8日.....終於輪到我放啦...
點知一返到去...蓮姐就話我知...張經理上緊黎...咁本來對我黎講都冇咩野...係蓮姐會緊張D....佢返左呢到咁耐...好多野佢都要打點一切....有咩唔好..佢好大責任......所以佢好鬼緊張....點知佢竟然同我講話陣間會玩role play.....唉.....其實個個月都要玩架啦....整咩鬼野又玩呀.....最憎就係玩role play......即時令我都緊張埋....2個禮拜前玩完...依家又玩....唔好啦....!!!
不詔....玩完之後....張經理讚我bor....話我都幾定...返左工咁短日子都幾好...!!!佢咁講一講.....個心定左好多...哈哈哈....!!!
今日仲要同公司個大客搞送貨....嘩....成13箱一袋.....嘩....整死人...!!!做完送貨之後...再俾張小姐check一check....我同蓮姐....散哂...!!!
之後同蓮姐輪食飯....到我食果陣....已經7點半....食完8點半.....冇幾耐....收工.....有得玩啦...哈哈哈....!!!
今晚,個dinner好好...唔係食得好....係我食完之後....行左出去睇幻彩詠香江.....心情...好左好多...!!!
我會繼續向我目標進發......!!!
加油!!!
|