今日一早就醒左啦
因為我今日可以去迪士尼玩
仲要係free tim
--------------------------------
去到個到就先去左一間餐廳到練口號同聽左bossco為我地會考生打氣
完成之後我地就去左睇花車巡遊
then再同士迪仔個d跳舞
不過因為有好多記者同我對依d野冇咩興趣就同so ling個d企埋一邊就算啦
-----------------------------------
睇完之後我地就去左公主城堡前同bossco個d大合照
不過就可惜比人遮左
---------------------------------------
照完我地就自由活動啦
...
我地係咁走黎走去
除左玩機動遊戲之外我地仲照左好多相
而我覺得自己最大進步就係我終於玩左過山車啦
仲要玩左2次啊
哈~
不過第1次就真係超驚啊
玩完仲想嘔同喊
但第2次就好好多啦
仲玩到玩完都唔知tim
ya!依家先知原來玩個時要打開眼先冇咁驚架
-----------------------------------------------------
我地玩到8:00就去睇煙花啦
真係好靚啊
我仲影低左
遲d就post出黎啦
--------------------------------------------------
睇完就再起門前影多陣相就返home啦
...
返到home本以為有好野食
因為今日係我媽生日
點知因為我同爸遲返so冇好野食lu
-------------------------------------------
p.s.今日見到bossco好happy啊...雖然我之前都見過佢...就係依家做緊既"烈火x心3"個套bossco同陳恩微起西九個到怕個到見到佢囉...bossco個時仲要起我面前tim...但今日同上次一樣佢都係咁靚仔啊.*o*
|