今日又去左希望home啦
因為今日起佢home到食飯
不過我今日又同左媽媽講大話呢
原因都係琴日個果啊
--------------------------------------
我去到佢home就3點啦
不過希望就同佢媽媽出左去睇dog
so我同佢二哥就起home啦
...
我起佢home到就玩comp
而佢二哥都係
我地各不理大家
因為我仲算理佢佢都唔會理我
我覺得佢好冷淡啊
----------------------------------------------
去到5點幾到啦希望就返黎啦
之後我地玩下咁啦
過左30min到又出去啦
因為要搵人幫dog dog bath同剪毛
...
我地答的出左去粉嶺
之後將dog比寵物店
then我地就去左食飯
...
食完之後就行下街
行到8點到我就返home啦
而希望佢地都令番dog返home啦
-------------------------------------------------
p.s.今日起希望home到真覺有d悶啊
|