今日就返工啦
我已經好耐冇返去啦
so一返去d人個個都同我講"咦~~你好番啦 =="
-----------------------------------
返到去真係好悶啊
返去都唔知做咩
首先去聽心理學
之後就去左九龍塘間野到
不過就只係坐下咁
之後又返去長沙灣
去到個到就同左jason食野
食完就上番公司到
原本就陪上堂既
不過因為full晒人
so唔洗聽啦我
之後我就入左其中一間房到坐
then就同人地玩下棋咁啦
玩到6點幾就返home啦
真係無聊啊
-----------------------------------
p.s聽日唔洗去元朗啊....又唔洗洗$$$ lu ^^
----------------------------------------
|