今日大9咩野做起home
so返左長沙灣
順便拎埋我d野返home
...
去到個到d人就不停咁問我考成點啊
有咩出路啊等~~~
真覺有d煩
因為依幾日已經有好多個人咁問我啦
如果我高分就敢講姐
但我又咁低 唉~~~真唔想講啊
....
起個到真係好悶
冇人理我...就連我好朋友都係 ><
失望..
----------------------------------------------
我起個到去到7點到就走啦
返到home見到我爸我都係唔理佢>,<
------------------------------------------
p.s.人就是這樣..當他/她需要你的時候,他/她總會找你幫助.但到了他/她不再需要你,甚至你想找他/她的時候,他/她卻會慢慢離你而去.
|