今日5點就有得知ive收唔收我啦
但由於我好想快d知道結果
so我早左少少上左ive個網到睇
而佢地都有早左post出黎
...
起我睇個時就諗我一定入到既
因為我依幾日係咁禱告
我相信有神幫我就一定得
...
點知...
睇完之後希望就打比我問結果點啦
個時我用平常心咁同佢講
點知佢就問我有冇唔開心
初頭都冇咩野既
之後佢就係咁問真係?真係?咁
結果我喊左出黎><
不過好快冇事啦
因為希望佢哄我呢^^
...
同希望傾完糯米又打黎
之後同佢傾傾下我地講番以前soling d事
結果最後我都係講番其實我一直都向佢講大話呢
then好采佢冇介意到同嬲到我
如果唔係我都唔知點好啦
...
同佢傾完我都對番住comp搵school啦
-------------------------------------------------------
希望搵到間好d既school啦..我唔想重讀啊
|