今日下午就去左TW既遵理到報重讀
雖然我就真係冇興趣讀
但如果ive真係搵唔到我又點算好呢
so只好咁做比自己有後路
...
去到報個就就見到吳偉豪
個時有個衝動想問佢幾分
不過諗諗下都係唔好
如果佢高分過我我又唔知點好
...
報完之後就同媽行下街
途中就見到丘萬光
佢岩岩買完餸呢 哈~~
我同佢點過頭就就咁走左啦
...
我同媽行左陣就都返左home
之後到左爸返黎知我報左重讀佢就應定我一定重讀啦
then佢就係咁叫我努力d啦=="
唉~~~死啦...如果我之後又讀番ive佢一定又罵死我啦>.<
不過算啦...到時先算啦
---------------------------------------------------------
p.s希望我讀ive啦...真係唔想重讀啊
|