今日又同琴日一樣咁早起身啦
因為又要做體操
不過一出門口個時就發生左一件意外
就係cc一出門口就比d青苔跣低整傷左
不過我地好似有啊包..佢係一個護士黎架
之後佢幫cc包好傷口
而我就同jocy就幫手清潔cc d 3
then好快就可以回合大家啦
不過我地4個就唔洗做體操
因為佢地已經做完lu ^^
...
我地去到個到就只係唱下歌咁
之後就去左另一邊影大合照
...
完成左我地就去食早餐啦
哈~~幾好味
食完我地就去左間房到唱詩聽道同比我地講見證
不過就有d人真係好累而zzz左

完左之後我地就有d紙係比我地寫野比人既
寫比邊個都得

寫完之後就貼上人地身上
仲要係貼where都得
不過我就好好采貼起我身上既人都對我好好只係貼背部
有d人就比人貼耳隻貼面貼鼻到等
不過就幾好笑
...
我地去到2:00就答旅遊巴返教會啦
之後就各散東西
不過因為我係工作人員
so要返去幫手拾野
...
返到去我就幫手洗眼罩
唉~~真係好臭啊
而且仲有好多個我地洗左好耐
洗完其他工作人員多都走晒啦
因為咩都拾晒啦
...
我地洗完之後我都返home啦
返到home好眼瞓so zzz左lu
----------------------------------------------------
|