今日卓卓走啦
不過我就冇送佢走
因為我要見希望
好耐冇見啦
...
我一去到上水之後希望就同我講咁岩佢都要出上水比野佢dad
so我去左買d野食去佢home
...
我就買左兩盒雪條
之後希望都比完野佢爸啦
then我地一齊答車去佢home
去到佢home就zzz左陣
因為好累
之後我醒左希望又zzz左
then我自己煮野食
而佢隻dog就好似都好餓
then我比左d野食佢食
...
我食完之後我就幫希望間房拾下野咁啦
不過我又怕會唔見左好多野
so好多野都係冇咩點轉過位
...
拾完就差唔多要去返工啦
之後去叫醒希望
之後我走之前佢就送左份生日禮物比我
就係海豚公仔一隻
哈~~好得意啊
好like呢
...
返到工之後我今次就比人叫左去做外賣個d
雖然係熱d
不過就好簡單^^
仲有今日ceci又同我一齊返
因為佢今朝唔知醒呢
咁我就冇咁悶啦^^
...
由於到我放工個時突然好多人要外賣
結果我同ceci去到12點幾先走啦
而new new咁岩又放工
then我地3個就好快咁走去答車
因為大家都怕冇車返home呢
....
返到home而累到死
then好快bath完就zzz左啦
--------------------------------------------------------
|