今日就好早起身因為今日我返早呢
返到去ceci就一早返左啦
之後我地又一齊做野
做到4點幾我地就走啦
之後ceci就同我行左陣
then佢都返home
而我就因未夠鐘去人地ho汞而慢慢行去答車
點知行到個到就發現冇車去個果人個到
so打比我媽
之後先知原來我媽記錯左
then我就又行番去mtr個到答車去荔景再黎小巴去啦
去到個果人home就已經有好多人到左啦
之後我就玩左陣
then就同詠詠.雪蓮.朗希同孟熙一齊去買晚餐
點知行行下有人打比我
就係jocy
佢問我邊個生日同邊到有cake買
個時我一聽到就覺有d無耐啦
因為我知佢地係為我慶祝呢
之後我冇答佢就比左個tel比雪蓮聽
而我就當聽唔到啦
...
買完野之後我地班女仔就幫下手煮野
之後就好快食得啦
...
間home好大呢
風景又好靚
成間home有成20幾人都唔覺迫呢仲有好多空位呢
...
我食飽飽之後就傾下計咁
不過d boy都係自己去玩呢
...
我地傾左陣就又玩啦
玩左好多game而最後一個gome就係玩辣辣sushi
不過輸左唔係食sushi而係食雪糕 哈~
之後個個都想win呢
結果我個隊win左啦 ya! (不過最後都係冇分win唔win都有得食)
玩完之後我地就叫埋班boy一齊食雪糕
好好味呢
...
我地一路食一路影相
食完之後就有人拎舍cake出黎啦
之後所有人都唱生日歌
雖然我一早就知
不過好開心啊
...
我地食完之後就又係我地d女仔洗野
之後就所有人一齊走啦
...
我地走既人有成16人
咁我就話啦岩岩好一架小巴呢
點知架小巴裡面有一個人
之後其中一人就坐左起司機near啦
哈~~~個時我地成班人就話依個司機好好采
因為相信佢做左咁耐生意都未試過咁夜都仲有咁多人呢
...
之後有d站我地d fd就答車
then坐起司機near就終有位坐啦
...
架車開開下之後就有人要上車
點知一個位都冇
之後我地又諗啦個果真慘咁
佢一定估唔到咁夜都仲有咁多人答車呢
而且依班係最後一班車
哈~~~唔知最後依個人點算好呢
...
我地落左車之後就各自走啦
不過起走之前佢地仲同我唱多次生日歌呢
哈~~真係好開心
...
返到青衣之後我就打比希望
不過就搵唔到佢啊
佢tel唔通呢
打比佢home又話未返
then我搵啊k
因為希望搵過佢剪髮
點知啊k都唔知希望去左邊
佢話佢好早走啦
之後我就去左279x個邊打個圈就返home啦
行行下菠蘿x打比我
點知原來係希望
之後佢同我講埋啊k搵左菠蘿x再搵佢呢
哇~~原來我咁勁架可以咁大勸力驚動咁多人呢
不過希望就同我講佢地話我chack希望呢=="
唉~~比人誤會左>.<
其實我搵佢係想佢可以陪我過到12點呢
不過之後希望同我講如果佢陪我陪到咁夜咁佢就冇車返home
唉~~~佢講得岩
之後我就同佢一路傾計一路返home
點知行行下突然有個人抱住我
個時嚇死我啦
then我一手推開左佢呢
點知先知道原來係希望呢
比佢嚇死
仲以為係d傻佬變態佬個d
好采姐
不過我就太大力推開佢呢
整到佢好痛啊>.<
...
之後佢就送我返home啦
...
返到home我tel就開始一直咁響啦
好多人都向我祝福同講生日快樂呢
真好多謝佢地啊
---------------------------------------------------
http://photo.qooza.hk/kate2808164 有好多相相啊~~睇下啦
|