今日一早又起身啦
因為今日係星期日啊要返教會
返到去雖然有dd悶同累
不過都幾開心
...
完左之後我就去埋青祟
而今次青祟就又係厄game同睇番去camp既相呢
好多相都好好笑啊 哈~
...
完左之後我就都留起教會到
因為今日婆婆受浸啊~~
之後等夠鍾同等齊我d親人黎
...
睇完婆婆受浸完之後我地就食m記
thne我就去返工啦
...
今日返工就入左去左水吧
哈~~幾好玩...
不過就係咁"辣"到手囉=="
...
時間好快咁過啦
好快就返工啦
之後就返home同bath & zzz
---------------------------------------------
|