我今日好遲先醒因為琴日返工真係好累呢
之後醒左我就一直對住tel
因為希望今日返黎啦^^
....
到左4點幾我就去返工啦
不過希望都仲未打比我
唉!快d打比我啦
....
起我去緊返工個時希望終打比我啦
佢終返黎啦 ^^
個時我開心到想喊呢
不過我好快就收番d淚水啦
因為起咁多人面前喊會驚到人架
...
我放左工之後又再同希望傾tel
因為咁夜返home我怕怕啊
仲有咁耐冇傾過計緊係要傾耐d啦 嘿
-------------------------------------------------
|